Oldalak

2015. március 24., kedd

Madárfészek

Amikor a szüleimnél voltam hétvégén. Anyával elmentünk vásárolni. Az utcán találtam egy madárfészket. Nem tudom ,hogy került a földre. Talán lefújta a szél, vagy azokról a fákról esett le amelyeket nemrég vágtak ki. A lényeg, hogy én hazavittem. Vettem pici hungarocel tojásokat, amik úgy néznek ki mintha igaziak lennének. És a kedvenc csokimat, ami itt a reklám helye... a Kinder tojás :) Ennyi idősen még mindig kíváncsian nézem mit rejt a belseje :) Most szerencsém volt mert épp a fészekbe megfelelő 2 pici madárkát rejtette. A kifogyott samponos flakont kimostam az aljától 1 cm-es távolságra felvágtam, beletettem a madárfészket, ebbe a tojásokat és a kismadarakat, majd celluxal összeragasztottam a flakon alját és már kész is az asztaldíszem. Bevallom csak úgy nem igazán tartottam higiénikusnak, hogy dísz legyen a fészek ezért kellett így elzárni, meg persze a szobacica is biztosan szerette volna.
Így néz ki. Azért élőben szebb :) De szerintem így is lehet látni :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése