Oldalak

2014. április 3., csütörtök

Nem tüntem el :)

Nem tűntem el, csak egy kicsit. Sajnos. Vagy inkább szerencsére :) Nem is tudom. Elég nagy változás következett be az életembe. Lett egy új munkahelyem, ahol próbálok helyt állni. Több kevesebb sikerrel. Az előző munkahelyemet nagyon imádtam, / még akkor is ha csak takarító néni voltam /. De muszáj volt váltani. Természetesen a piszkos anyagiak miatt. Nem azt mondom hogy ez megérte.... De talán egy kicsivel több kerül majd haza :) Csak szabadidőm kevés, mert 3 műszakos a munkaidő. Így elég nehéz kreatívkodni. De azt mondják az okosok, akik már több mint 10 -15 éve ezen a helyen dolgoznak, hogy meg lehet szokni.

Viszont készülnek az új tojáshajasok :) Azt igaz nem tudom mikor lesznek készen :) , de készülnek... Sőt van jó pár ötletem is :) Most már csak idő kell , hogy elkészüljenek.

Mindenkinek gyönyörű szép napot kívánok és jó alkotást!

1 megjegyzés:

  1. Kedves Era! Te lettél a párom a Melinda játékán, így szeretném megkérdezni, van-e kedven színed, esetleg fémallergiád?

    Üdv: Schnappy

    VálaszTörlés