Oldalak

2012. május 31., csütörtök

Táska

Ezt a lovas táskát egy édes kicsi lány kapta. Mindene a ló, így természetes, hogy a táskára is az való. Bocsi ez rémes volt :( Géppel varrtam a zsebre a lófejet. Pár óráig eltartott, de megérte :)


Ez pedig az én nyári táskám. Imádom a különleges anyagokat. Most színileg pedig a narancsos és piros ami tetszik. Így amikor az anyukámmal voltunk egy turiban és megláttam egy fölsőt.... Szegény anyánál kicsaptam a biztosítékot, hogy megvettem. Azt mondta, hogy nem vagyok normális, és reméli hogy nem akarom hordani. Szegényt alig tudtam megnyugtatni, hogy nem azért vettem meg, hogy hordjam, hanem , hogy táska legyen belőle. Akkor nyugodott meg egy csöppet miután szétszedtem a fölsőt :)
Nekem tetszik. Nyárra tökéletes...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése