Oldalak

2012. május 26., szombat

Hídivásár

A Szeged napja ünnepség sorozat utolsó hétvégéjén van a Hídivásár.
Én nagyon szeretem. Igaz, hogy sokan vannak, de rengeteg gyönyörűbbnél gyönyörűbb kézműves terméket lehet látni.
Nézzétek:










Kint volt a Sinosz is és bemutatót tartottak. Az alany most épp a férjem és a tanárom Marika éppen " vizsgáztatja". Mellette és a hátérben is Sinosz tagok vannak akik egy kissé csodálkoztak, hogy milyen jól tud jelelni. Persze a végén elmondtam, hogy én tanítom, mert valakivel néha gyakorolnom kell :)


Megy maggal töltött figurák.


Láttatok már ilyet????? Bakelit lemezekből készült táskák! Már láttam ilyeneket képen a neten, de élőben...


Ezek nagyon jó ötletek! Nem lehet igazán kivenni a képet. Az üvegekben elvarázsolt békák vannak. Egy csókkal királyfivá változnak :)

 Az Ezüst emberrel :)

Persze hoztam vásárfiát is.
Kesztyű bábot Gábor keresztlányának:

Magamnak egy medál:

És persze egy jó pár kis fa nem is tudom minek mondjam őket. Ezekből majd tojáshajas fülik és medálok lesznek egyszer:

1 megjegyzés:

  1. Mi is ott voltunk valahol a sokadalomban, és holnap is kimegyünk, imádom!

    VálaszTörlés