Oldalak

2012. február 19., vasárnap

Varrógép

Elromlott a varrógépem. Azt hiszem annak akinek van gépe a rémálma az ha elromlik a gépe. Főleg akkor ha a motor romlik el. Az még rosszabb ha le is ég a motor. A bosszúságot nem is számítom, de az anyagiak..... Nekem szerencsém van mert a férjem elég gyakorlatias ember. Szétszerelte a gépemet, megnézte a motort, majd elment egy varrógép szaküzletbe és vett egy új motort, és be is szerelte :) Kipróbáltam jól varr. A következő nap varrtunk az ablakok közé huzatfogót. Én töltöttem szivaccsal Páromnak pedig mondtam, hogy varrja össze kézzel. Persze Ő elkezdett mérgelődni, hogy persze majd kézzel varrja. Vegyük elő a varrógépet és azzal varrjuk össze hamár megcsinálta.  Mondtam neki, hogy jó, de akkor Ő fog varrni mert én a szivacsot töltöm. Szegény bele is egyezett:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése