Oldalak

2011. szeptember 12., hétfő

Pelenkázó táska

A táska szabásmintáját és elkészítését egy Praktika újságban láttam.Hogy melyikben? Nem tudom és sajnos nem is tudom megnézni, mert Vásárhelyen hagytam az újságot :) A lényeg, hogy nagyon megtetszett. Gondoltam, hogy meg kellene varrni és most jött rá alkalom is, hogy a múlt héten újabb taggal bővült a család.
Vettem a turkálóban egy sötétítő függönyt. Jó minőségű szép anyag és abból készült. Gyerekszobában volt mert macikkal volt díszítve :), amiket fel is használtam.
Egy kicsit elrontottam, mert azt hittem, hogy otthon anyánál van ferde szegőpánt. Természetesen nem volt, és ezt már csak szombat késő délután vettem észre :(, így körbe tisztáztam kék színnel.De szerintem így is jó lett.
Szerencsére a macikban is volt kék, így a sárga anyagot kék színű cérnával varrtam, mert fiúnak azért csak fiús színűt adunk. :D
Remélem örülnek majd neki. Így bármikor könnyedén pelenkázhatja az anyukája :D











Nekem nagyon tetszik :) Majd ha nekem is lesz gyermekem akkor majd varrok magamnak is :)

3 megjegyzés: