Oldalak

2011. augusztus 14., vasárnap

Te mit teszel az egészségedért és a környezetért?



Ezt a kérdést Gerditől kaptam. Igaz, hogy már lassan egy hete :( és bocsánat, hogy csak most válaszolok.

Amit mi megteszünk a környezetért:

-Itt Szegeden az albérletben szerencsére szelektív hulladékgyűjtés van, amit persze be is tartunk./ Sőt mi például az alumíniumdobozokat, tejes dobozokat mielőtt kidobnánk ki is szoktuk öblíteni./
-Próbálunk takarékoskodni a vízzel és az árammal. Energiatakarékos égőket használunk.
-Az utcán nem szemetelünk

Annyira utálom amikor a buszmegálló környéke tele van csikkel,meg szeméttel az utcák.
Erre van egy történetem is. Már régen történt, hogy egy idős néni leszidott méghozzá nagyon. Pedig csak egy kukába dobtam ki a szemetet. A néninek az volt a baja tulajdonképpen, hogy a kis unokája a szemetes mellé dobta az üdítős üveget és én meg mentem dobtam valamit ki és felvettem amit eldobott és azt is kidobtam. Nem szóltam én semmit, de mégis nagyon leszidott a néni. Erre mondtam neki, hogy tetszik látni azt mondják az idősek, hogy milyen bunkók a fiatalok. Én nem követtem el semmi rosszat, csak kidobtam a szemetet, mégis le tetszett  szidni. Ne tessék csodálkozni, hogy mi milyenek vagyunk. A fiatalok az idősektől tanulnak. Most Ön szerint a kis unokája mit tanult Öntől? Majd választ sem vártam, otthagytam őket.
Csak az a baj, hogy ezt a mondatot nagyon-nagyon sokszor fel lehet tenni :( / Bocsánat ezért a kkitérőért, de gondoltam le kell írnom./


Mit teszünk az egészségünkért:

-nem veszek előre legyártott műkajákat. Szerintem sokkal olcsóbb és nem mellesleg finomabb is amit mi saját magunk készítünk.
-nem iszunk kávét , colát, helyette inkább ásványvizet és teát iszunk
-kevés sót és zsírt használok / néha a férjem mérgelődik is, hogy sótlan az étel, de sózni utólag is lehet :)
-dohányozni nem dohányzunk
-alkoholt iszunk, de csak mértékkel



A kérdést tovább kell adnom. Én Edinára és Grétire lennék kíváncsi Ők mit gondolnak.
A logót pedig tegyétek ki az oldalsávba, hogy jól látható legyen, hogy válaszoltatok a kérdésre!


2 megjegyzés:

  1. Holnap meg is írom a posztot,és köszönöm szépen,hogy gondoltál rám!:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Era hogy rám gondoltál:) És az előző díjat is nagyon köszönöm!!!
    Még nem igazán tértem magamhoz, megint vásározni voltunk:) Még egyelőre olvasgatom hogy mi történt Veletek az elmult napokban:) Igyekszem...

    VálaszTörlés