Oldalak

2011. július 14., csütörtök

Tojás-hajas!!

Végre elkészült a legújabb órám. Nem is tudom , hogy mikor kezdtem el. De Végre kész. Le van lakkozva, már csak egy óra szerkezet kell és teljes lesz. De úgy gondoltam megmutatom :D


Készült más is :) Ajándékba készült egy medál:


És persze nekem is lett egy tojás-hajas medálom, ami pillangó.
 / Egy pillangó mániás embernek ez hiányzott :D /



Igaz, hogy ez nem tojás-hajas, de gondoltam megmutatom. Hátha adok ötletet. Egy csomó üres csigaházam van. Ezeket a férjem kifúrta és majd szélcsengőt készítek belőle. Már meg festettem őket,így  már csak el kell készíteni :) Majd a szüleimnél elkészítem, mert Vásárhelyen egy jó barát fogja megkapni. Remélem örül majd neki. Ha kész lesz akkor majd meg mutatom :)

4 megjegyzés:

  1. Csigaházból szélcsengő...nagyon jó!!!
    Hú, nem válaszoltam a kérdésedre:(
    hétfőn postázom...ráér utána is:)))
    puszillak és kellemes időtöltést a szüleidnél:)

    VálaszTörlés
  2. ÓÓÓÓ,egyszerűen imádom ezt az egész bejegyzést!!!*.*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett az óra!!!
    És a csigaházak is csodaszépek!
    Tényleg nagyon jó ötlet!

    VálaszTörlés