Oldalak

2011. július 26., kedd

Gyermekkorom kedvenc ételei



Frihanna  és Edina is gondoltak rám. Ezúton is köszönöm nekik.

Gyermekkorunk kedvenc ételeit sütijeit gyűjtjük itt össze. Lehet történetet is írni hozzá, miért szereted vagy miért nem tartozik a kedvenceid közé. A számot tekintve annyit írsz le amennyi az eszedbe jut :)
Egy bloggernek másik 5 bloggert kell meghívni a játékba.

Az én kedvenc ételeim:
 tejes pite
rizskók  / ahogyan a mamám készítette, azóta sem sikerült olyan finomra/
géptészta
borsóleves csipetkével :)
cukrostojás / Frihanna juttatta az eszembe :) /
derelye ahogy az anyukám készíti /Érdekes, hogy a férjemnek a derelye az mást jelent. Nálunk szilvalekvár és túrós derelye készül amit nyakon öntünk tejföllel./
Vaníliás karika, barackmag igaz, hogy ezeket boltban vettük, de nagyon szerettem őket. Most is lehet vásárolni, de már rég nem olyan az ízük.:(

Akiket szeretnék játékra hívni:

Tipikos
Rozandi
Gaby Erika
Tiffanylda
Tiffany-Andi

2 megjegyzés:

  1. Drága vagy, köszönöm, hogy gondoltál rám!:) Az az igazság, hogy én már több helyről is megkaptam ezt és a blogomban valahol válaszoltam is a kérdésekre, még a dunai beszámoló előtt! Viszont, nem küldtem el senkinek, pontosabban ajánlottam mindenkinek!:)))
    Köszönöm még egyszer!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszi, Era!

    Alszom egyet és megálmodom...:-)) Mindig szerettem enni, biztosan eszembe jut néhány kedvenc!

    VálaszTörlés